WEBSHOP RETOUR EN VERZENDEN


LOISZ SkinCare stuurt jouw producten van de webshopbestelling via PostNL pakketpost.  Bij een bestelling boven de € 150 binnen Nederland vervallen de verzendkosten van

€ 7,25 . Indien een webshopbestelling wordt opgehaald of afgeleverd op locatie vervallen de verzendkosten. Als de verzendkosten ten onrechte in rekening zijn gebracht, 

worden ze binnen een periode van 2 weken teruggestort op de rekening van de klant.

Standaard wordt de bestelling geleverd via PostNL pakketdienst en wordt de bestelling gemiddeld  binnen 2 dagen geleverd. Je kunt online via Track & Trace volgen waar je

PostNL pakket zich bevindt.


Levering

Als een artikel niet op voorraad is bij LOISZ SkinCare of bij de leverancier dan neem ik direct contact met je op. Ik streef ernaar om de bestelling altijd zo snel mogelijk bij je te

(laten) bezorgen. De levering verloopt via de Pakketdienst en ik heb geen invloed op het tijdstip van de aflevering.


Gedurende de sluiting door de Lockdown worden producten in Nederland kosteloos verzonden of thuis bezorgd.

De betaling van de webshopbestelling verloopt via Stripe.

Producten kunnen alleen ongeopend en onbeschadigd in de originele verpakking worden geretourneerd aan LOISZ SkinCare, Groenlandstraat 58, 1060 MH Amsterdam.

Binnen 14 dagen na ontvangst kunnen bestellingen zonder opgave van reden geannuleerd worden.

Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te zenden.

Indien je gebruik maakt van herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en indien mogelijk in de originele staat en verpakking geretourneerd worden.

Je kunt gebruik maken van het herroepingsformulier om je retourzending aan te melden. 

De verzendkosten van thuis naar het adres van de webshop zijn voor rekening van de klant. Voeg een copy van de factuur bij het pakket. Het risico van verlies of beschadiging

tijdens transport is voor de verzender. Onvoldoende of niet gefrankeerde postpakketten worden niet in ontvangst genomen.

Binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket -in goede orde- zal het bedrag teruggestort worden op rekening van de klant.

Bij voorkeur kom je het product retourneren bij LOISZ SkinCare in Amsterdam. Als je vooraf contact opneemt, reserveer ik tijd en kom ik graag tot een gepaste oplossing.


05 februari 2021

© 2021 LOISZ SkinCare Alle rechten voorbehouden

OK

Deze website maakt gebruik van cookies. Zie onze Privacybeleid voor meer informatie.